Laatste dag Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bas en Laura - WaarBenJij.nu Laatste dag Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bas en Laura - WaarBenJij.nu

Laatste dag Sydney

Blijf op de hoogte en volg Bas en Laura

19 November 2012 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

En zo is de laatste dag in Sydney alweer aangebroken. De afgelopen 4 maanden zijn aan de ene kant erg langzaam gegaan. We hebben allebei momenten gehad dat thuis wel erg ver weg leek, zeker met het tijdsverschil en onze slechte internetverbinding waardoor skypen soms erg frusterend was. Maar aan de andere kant is onze tijd hier ook voorbij gevlogen. We hebben fantastische dingen gedaan en gezien en ontzettend veel genoten van onze tijd Down Under. En het is nog niet voorbij! We hebben namelijk nu nog 2 maanden vakantie :) Vanavond vliegen we naar Nieuw-Zeeland, waarvan wordt gezegd dat je minstens 1 keer per dag “wow” zegt. En daarna begint natuurlijk onze rondreis door Australië.

In onze laatste week in Sydney hebben we nog gesurft, zijn we naar het observatorium geweest (Mars gezien door de telescoop, erg cool), hebben we nog een brouwerij uitgeprobeerd, zijn we lekker fish & chips en Indiaas gaan eten, en hebben we nog veel rugby gekeken. Oftwel, nog even geleefd als echte Aussies ;) Helaas viel het weer wel wat tegen. Het was fris (20 graden), bewolkt en regenachtig, maar zo hebben we alvast kunnen wennen aan het weer in Nieuw-Zeeland;)

In Nieuw-Zeeland hebben we geen internet, maar we zullen daarna nog een weblog schrijven met onze avonturen en foto’s. Ook nemen we een Nieuw-Zeelands nummer, dus we zijn niet meer bereikbaar op onze Australische nummers (en nog altijd niet op onze Nederlandse nummers). Whatsapp blijft zoals nu wel gewoon op onze Nederlandse nummers.

Cheers,
Bas en Laura

• 19 November 2012 - 09:00

Maartje:

Hoi Laura & Bas,

Zo te lezen, alles nog steeds oke daar!
    Oh, helemaal er doorheen geschoten om afgelopen week nog ff samen met Sjors te skypen....sorry!
    Tja, de weken vliegen ook hier om, zullen we maar zeggen ;-)

Wij wensen jullie ontzettend veel "wow momenten" toe tijdens jullie rondreis en GENIET!!!!

We whatsappen....

Groetjes,